FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Tajne Akta - System Autorski? - MG: Danaet Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Danaet
Władca Domeny



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Nie 20:37, 20 Gru 2009 Powrót do góry

Mam w planach sesję w realiach naszego świata. Klimat tajemnicy, szpiegowsko-polityczno-okultystyczny, zbliżony do miksu X-Files, Kodu da Vinci i Skarbu Narodów. System procentowy, najbardziej odpowiada ten z Zewu Cthulhu. Jest wręcz banalny do opanowania. Masz coś na poziomie 45%? Rzuć na k100 mniej a ci wyjdzie. Masz cechę na poz 12? pomnóż ją przez 5 i kulaj k100! [czasem mnożnik jest mniejszy]
Co będzie? Wartka akcja, dużo poplątanej tajemnicy i pokręcone rzeczy.
Nie chcę już tworzyć bohaterów ale przydaliby się tacy z krwi i kości. Znaczy najlepiej sami normale, baz wielkich, zwalistych żołnierzy, zabójczych ninja czy archeologów w stylu Lary Croft .
Potrzeba 4-5 osób, które są powiązane bardziej lub mniej. Jeśli nie będzie archeologa to wybiorę sobie postać, której jeden z rodziców/braci/sióstr będzie archeologiem.
Ogólnie chciałbym aby ta produkcja nie była na hop-siup więc:
- czekam na zgłoszenia
- w zgłoszeniu opis postaci, od A-Z czyli, urodzony/a..., skończył/a szkołę..., moja rodzina to..., mieszka... pracuje..., hobby..., nie lubi..., charakter...., choroby [psychiczne też], dziwactwa, ułomności.... ulubione powiedzenia... itd No ogólnie jak pisałem postać ma żyć. Ja do tego dorobię statystyki i będzie git.
- w jaki sposób będziecie powiązani to już zależy od was chyba, że pozostawicie to mi. Małżeństwa między postaciami, pokrewieństwa różnego typu, inne rzeczy, może chodża razem na jakieś terapie, wspólnie pracują. Chodzi o to aby się znali. Niekoniecznie wszyscy na raz ale aby nie było outsiderów. Czyli A i B to rodzeństwo. A zna C gdyż C jest kumplem z pracy a B zna D, który jest jego/jej małżonkiem/ką. B zaś zna E bo E to jego znajomy z meetingów AA. Coś w tym stylu Smile
Wiek postaci nie gra roli ale 90 letni tetrycy na wózkach i pod respiratorem raczej nie pograją długo.

Postaci powinny być osobami żyjące w zgodzie z prawem. Powinni być specjalistami w jakiejś dziedzinie. Kto by się przydał? Na pewno jakiś archeolog w średnim wieku. Może być dziennikarz pisujący w jakiejś poczytnej gazecie popularno naukowej. Miło by było gdyby trafił się też alpinista, ew ratownik górski. Może być jakiś spec od komputerów ale nie haker od razu który łamie zabezpieczenia FBI, CIA i NBA Razz . Przyda się każdy jakoś tam powiązany z powyższymi. Postaci mogą się dublować np małżeństwo ratowników, albo rodzeństwo archeologów, lub po prostu kumple z pracy. Najlepiej by było gdyby postaci nie był zbyt bogate ale też nie biedne. Klasa średnia+.

Nie wstawiałem tytułu sesji bo nie wiem co napisać aby nie zdradzić za dużo.

Czekam na wasze zgłoszenia/pytania/inne.
Sesja powinna ruszyć gdzieś w święta, albo po nich Smile

Tyle na razie. Pytajcie na GG albo tutaj Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danaet dnia Nie 22:33, 20 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Mali.
Gracz



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pon 9:19, 21 Gru 2009 Powrót do góry

Możliwy jest wątek wplątania wysokich urzędników w jakąś sprawę ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Samael
Gracz



Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 1435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Leża Wilkołaków...
Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Pon 11:16, 21 Gru 2009 Powrót do góry

Zgłaszam się do udziału w sesji Very Happy postać stworzę jak będę miał chwilę wolnego. Na razie jestem na hali w szkole i mam próby przedstawienia Wink Posta edytuje i postać dodam Very Happy

Zagram sobie Panem ARCHEOLOGIEM Wink
A oto krótki opis:

John Henry Newman (senior), to 38-letni angielski archeolog, po studiach na kierunku Paleontologii, zdobył tytuł magistra, a jako postać wyróżniająca się spośród innych swym zamiłowaniem do starożytnego Egiptu i oddająca się całkowicie swoim badaniom, dostał dotacje od uniwersytetu jako osoba pochodząca z rodziny ubogiej, co pozwoliło mu na rozwijanie pasji w Dolinie Królów, przy asyście największych profesorów Egiptologii świata. Jest to człowiek pokorny, wytrwały i odpowiedzialny. Potrafi wysłuchać i dobrze poradzić, chętnie uczy się nowych rzeczy i poznaje nowych ludzi. Jest na nich otwarty, choć nie uchodzi za duszę towarzystwa. Lubi długie dyskusje na ciekawe tematy, zwłaszcza takie, które stwarzają wiele pytań i posiadają niejasne odpowiedzi, jak np.: Wiara, historia czy inne temu podobne. Uwielbia muzykę, sam grywa czasem na fortepianie. Jest maniakiem muzyki poważnej. Czasem puszczają mu hamulce jeśli idzie o te dwie rzeczy. Dobrze zna i biegle posługuje się językiem hiszpańskim i francuskim. Nie jest zbyt zdolny jeśli chodzi o wyczyny fizyczne, ale wszystko rekompensuje jego błyskotliwość i inteligencja. Czasem nowatorskie rozwiązania jakie stosuje szokują ludzi niezawodnością, w czasie gdy uchodzą za sprawy niemożliwe do wykonania w ten sposób. Jeśli jest czegoś pewien to zawsze udawania swoje racje, zawzięty i uparty twardo broni swojego zdania. Żonaty, 4 dzieci (John "Junior" - najstarszy syn - 18 lat, Jenny & Jilli - córki bliźniaczki - 12 lat, najmłodszy syn Mike - 6 lat).
Obecnie pracuje na Uniwersytecie Londyńskim, często pracuje w terenie, choć ostatnio pochłonęły go prace laboratoryjne.
Nie pisałem nic na temat miejsc, zamieszkania, gdzie szkołą, gdzie praca itp (ale można uznać, że mieszkam na przedmieściach Londynu, gdzie pracuje). Tyle jeśli wystarczy. Czegoś brakuje, mów Dany, dopisze Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Samael dnia Pon 12:32, 21 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Danaet
Władca Domeny



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Pon 12:05, 21 Gru 2009 Powrót do góry

Na życzenie krótki opis systemu:

Oto karta postaci:

[link widoczny dla zalogowanych]


Cechy:

Siła[S] - wiadomo, surowa siła fizyczna
Zręczność[ZR] - czyli zwinność i sprawność ruchowa
Inteligencja[Int] - IQ postaci, determinuje ilość punktów umiejek dodatkowych [INTx10], określa też Pomysłowość [INTx5]
Pomysłowość - jest to cecha Postaci, nie gracza. Jeśli gracz czegoś nie wie, może wiedzieć to jego postać. MG może kazać rzucić graczowi na pomysłowowść aby dać jakieś wskazówki itp.
Kondycja[KON] - sprawność fizyczna postaci i wytrzymałość jej ciała, determinuje Punkty Wytrzymałości wraz z Budową Ciała [rzuty na KONx1,x2,x3,x4 i x5 to rzuty na trucizny, tortury itp]
Wygląd[WG] - aparycja postaci, nie jej charyzma i wysławianie się lecz surowy wygląd, 3 maszkara, 18 boska piękność
Moc[MOC] - psychiczna siła postaci, pomnożona x5 określa liczbę Punktów Poczytalności. Ilość Punktów Magii = Mocy, określa Szczęście
Szczęście - moja ulubiona cecha. Moc x 5. Kiedy nadchodzi nieciekawa sytuacja MG może zdecydować, że gracz rzuci na szczęście. Np ktoś strzela w BG i z rzutu wynika, że trafił mu prosto między oczy. Jeśli graczowi powiedzie się rzut na szczęście okaże się, że się potknął i kula przeleciała obok. Ustaliłem też własną zasadę dla tej cechy: jeśli gracz wykonuje jakąś czynność np strzela do butli z gazem z dużej odległości ma powiedzmy Szczęście = 60% a umiejkę strzelanie 45%, na k100 wyrzucił jednak 53, spudłował. Jednak gracz decyduje się, że odejmie ze swojego Szczęścia 8 punktów i obniży swój rzut też o 8 punktów na 45. Wynika z tego to, że Szczęście spada BG do 52% [na jakiś czas, np do końca przygody] ale prowadzi to do tego, że kula odbija się od chodnika i trafia w butlę, która wybucha niszcząc wroga, wrogów itp. Fajna rzecz Very Happy
Budowa Ciała[BC] - określa, wzrost, masę ciała itp. Mała oznacza raczej szczupłą osobę, duża może oznaczać równie dobrze atletę lub grubaska [np jeśli ma się mało siły], determinuje wraz z KON liczbę Życia postaci
Poczytalność [P] - cecha określa zdrowie psychiczne postaci, z angielskiego Sanity czyli odwaga. Determinuje po części osobowość i siłę woli. Wysoka oznacza silną, asertywną osobowość, niska zastraszonego, na wpół szalonego człowieka. Określa się ją MOCx5
Wykształcenie[WYK] - czyli wiedza postaci, WYKx20 to ilośc punktów na podstawowe umiejętności [w zależności od zawodu ale jest ich przeciętnie 8], WYK 11-13 postać skończyła szkołę średnią, 14-16+ jest po studiach, WYK+6 to minimalny wiek postaci. Za każde 10 lat ponad to postać otrzymuje +1 do WYK. NP postać z WYK 16 ma min 22 lata. Jeśli jednak chcemy grać 42 letnim inżynierem to dopisujemy +2 do WYK uzyskując wynik 18 i mamy 360 punktów do rozdania.
Wiedza - określa wiedzę ogólną postaci, uzyskuje się ją mnożąc WYKx5. Rzuca się na nią niezwykle rzadko i tylko w sytuacjach gdy gracz może czegoś nie wiedzieć a jego postać powinna.

Mity Cthulhu - nie będą potrzebne [przynajmniej w tej przygodzie]
Modyfikator Obrażeń: S+BC jeśli ta suma jest mała to będzie on ujemny, zerowy lub dodatni jeśli jest ona wysoka. Stosowany podczas walki wręcz, zarówno na pięści jak i bronią białą. Możliwe mod obrażeń to -1k6, -1k4, 0, +1k4, +1k6
Punkty magi - j.w
Punkty Wytrzymałości: (KON+BC)/2 [zaokrąglone w górę] - jełśi spadną do 1-2 postać jest nieprzytomna 0 lub mniej martwa. Gdy ma 0 i użyje się Pierwszej Pomocy lub Medycyny w kolejnej rundzie może zostać Reanimowana i odzyskać 1 Punkt.


Umiejki: wiadomo każda coś oznacza i odpowiada za coś. Gdy prowadzi się pościg samochodowy rzuca się na Prowadzenie samochodu, gdy się szuka informacji w bibliotece na Korzystanie z bibliotek, gdy w internecie na Korzystanie z komputerów, gdy się bije z dyńki na Cios głową.
Postaci na początku nie mogą mieć wartości przekraczających 70%. Każdy otrzyma też bonus w postaci rozwinięcia kilku umiejek o rzut 1k10.

Jak widać czesc umiejętności ma już jakiś poziom - to wytwór cywilizacji i otoczenia. Przyjmuje się, że BG pochodza z miast, miasteczek i mają jako takie pojęcie o mechanice, pierwszej pomocy itp. Oczywiście inne kultury mogą mieć z lekka insze początkowe umiejki. Np. ktoś wychowany na odludziu będzie miał większą podstawową Sztukę Przetrwania i Jeździectwo a mniej np Prowadzenia Samochodu. BG wychowani np w jakimś plemieniu będą mieli zerowe wartości techniczne, ale za to więcej innych itd.
1% przy umiejkach oznacza szczątkową wiedzę. Każdy gdzieś w szkole i w życiu coś słyszał na temat Archeologii ale widząc np wazę z dynastii ming tylko przy rzucie 1 na k100 będzie miał pewność, że to ona.

Modyfikatory: rzadko stosowane i najczęściej podczas walki.


Co do samego systemu:
Cechy testuje się rzadko, najczęściej KON lub BC. Resztę testuje się jako Pomysłowość, Poczytalność[odwaga] i Wiedza. Przeważnie testuje je się jako mnożniki. Przykład: postać tonie. Nabrała powietrza w usta. w pierwszej rundzie rzuca na KONx10, w drugiej x9, w trzeciej x8 itd. Jeśli wyjdzie nie dusi się, jeśli nie otrzymuje 1k6 obrażeń co rundę, chyba, że wyjdzie jej surowy test KONx1.
wszystko testuje się k100. Wyrzucenie 1/5 wartości swej umiejki to tzw Ogromny Sukces. 95+ to zawsze niepowodzenie a 99-100 to PECH.

Rozwój postaci:
Każdy się uczy. Jeśli często gęsto korzystał z jakiejś umiejki otrzymuje szansę na jej rozwój. Musi na k100 wyrzucić więcej niż ma jej wartości. Jeśli wyrzuci więcej rzuca 1k10 i wynik dodaje do umiejki. Jeśli mniej oznacza to, że nie nauczył się nic co już potrafi.

Co jeszcze? Pytajcie to wam powiem Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danaet dnia Pon 12:18, 21 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Danaet
Władca Domeny



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Pon 12:25, 21 Gru 2009 Powrót do góry

Aha i jeszcze jedno

Przygoda zaczyna sie w Londynie więc proponuję postaci Brytyjczyków, tudzież Amerykanów. Mogą być oczywiście inne narodowości ale niech gracze logicznie wyjaśnia swój pobyt w Wlk. Brytanii. Zaczynamy w roku 2009 powiedzmy w lipcu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mali.
Gracz



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pon 20:37, 28 Gru 2009 Powrót do góry

Co najmniej ilu graczy musi się zgłosić żeby sesja ruszyła ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet
Władca Domeny



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Wto 8:33, 29 Gru 2009 Powrót do góry

Mówiłem już o tym Samaelowi, że jak nikt się więcej nie zgłosi to gracie we dwóch. Czekam tylko na Twoją postać co by przesłać ci mechanikę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Domin
Gracz



Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Pią 13:32, 01 Sty 2010 Powrót do góry

Witam. Widzę, że sesja zaczęła się całkiem niedawno i chciałbym się dowiedzieć, czy jest możliwośc dołączenia. Jeżeli tak, to postać prześlę niedługo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet
Władca Domeny



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Pią 23:49, 01 Sty 2010 Powrót do góry

Niedawno jak niedawno, ale niestety się zaczęła Sad Już nie da rady dołączyć nawet na tzw "pych". Machina ruszyła a w takich sesjach tryby MUSZĄ się zazębiać i kręcić.
Wybacz.
Zapraszam do innych sesji.
Temat zamykam [co powinienem uczynić wcześniej]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet
Władca Domeny



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Sob 19:19, 02 Sty 2010 Powrót do góry

Jednak po namyśle doszedłem do wniosku, że przyda się jeszcze jeden umysł do móżdżenia. Wrzuć tu postać i dołączysz w swoim czasie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Samael
Gracz



Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 1435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Leża Wilkołaków...
Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Sob 21:02, 02 Sty 2010 Powrót do góry

Oj Dany.... Kobieta zmienną jest Razz. Ale mniejsza. Co to ja chciałem. Dobrze byłoby by dołączył. Obyłby się z forum i poznał klimat jaki tu panuje Wink a z tego co wiem, to systemy jako takie są mu obce Wink, ale niech i On wypowie się na ten temat Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Domin
Gracz



Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Sob 21:09, 02 Sty 2010 Powrót do góry

Domin napisał:
Przedstawiam postać od strony fabularnej. Wink Powiedzmy, że zaczynam przygodę z RPG. Ale nie ma obaw, wyobraźnię posiadam Razz W razie problemów będę pisał do malino. Proszę o wyrozumiałość zarówno MG jak i współgraczy Wink

Bruce Orbison to 30-letni dziennikarz pracujący w czeskiej gazecie. Orbison urodził się w Stanach Zjednoczonych, w Nowym Jorku. Jego ojciec zmarł 10 lat temu z powodu zapalenia opon mózgowych, a matka zmarła krótko po porodzie w wyniku krwotoku wewnętrznego. Jest kawalerem i twierdzi, że płeć piękna nie jest mu w życiu potrzebna. Uważa, że kobieta tylko by utrudniała wykonywanie swojego zawodu. Ukończył on Edison Journalism School w Nowym Jorku. Aktualnie przebywa w Czechach i jest wścibskim dziennikarzem czołowej, czeskiej gazety. Jego hobby to przede wszystkim dziennikarstwo. Swój zawód wykonuje świetnie: dąży do ustalonego przez siebie celu i stara się go wykonać w 100% należycie. Niczym szpieg, potrafi dotrzeć do jak najgłębiej skrytych tajemnic. Zna karate, a w przeszłości nabył umiejętność posługiwania się bronią. Bruce jest typowym pedantem, który uwielbia czystość i porządek... Nie lubi swoich rywali z innych gazet, a jeszcze bardziej nie cierpi brukowców. Pragnie, aby to jego gazeta promowała się jak najlepszą marką. Odznacza się niezwykłą inteligencją i pomysłowością. Jest raczej osobą zamkniętą, która emocje tłumi w swoich wnętrzach. Posiada cechy psychologa i nie daje się łatwo wykiwać. Niczym zwierzę potrafi czytać w ludzkich umysłach. Cierpi na bezsenność.


Wygląd:

Bruce Orbison nie cieszy się wysokim wzrostem. Ma jedynie 170cm. Jako, że jest osobą niskiego wzrostu, waży zaledwie 60 kg. Nie jest gruby ani chudy, a szczupły. Dlatego może niektórym paniom wydawać się przystojny i elegancki. Zawsze ogolony, z lekko wysuniętym podbródkiem i podkrążonymi oczyma. Od nosa biegną drobne zmarszczki. Jego uszy opiewane są przez świetnie zadbane, czarne włosy. Swym ubiorem nie wyróżnia się zbytnio z tłumu. Wygląda normalnie, jak każdy inny człowiek. Ma gęste brwi i średniej wielkości usta. Nos wygląda na ciut ściśnięty, jego czubek jest nieco wysunięty.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Domin dnia Nie 13:09, 03 Sty 2010, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT
 
 
Regulamin