FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 POSTACIE Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Samael
Gracz



Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 1435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Leża Wilkołaków...
Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Sob 11:39, 07 Lis 2009 Powrót do góry

Jak w temacie.
Za dużo grzebania z PCProfiler więc nie bądźmy inni i wklejcie sobie tutaj postacie Wink Łatwiej będzie je modyfikować i będą ogólnie dostępne Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kapet
Gracz



Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z głębi...
Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Pią 21:28, 20 Lis 2009 Powrót do góry

Dural/ półelf/ druid4
PD:6275
Neutralny dobry/ Heironeaus/ 32 lata/ mężczyzna/ 172cm/ 68kg/ średni/ zielone oczy/ lekki zarost/ średnio długie ciemne włosy

Atrybuty:
Siła-14(+2)
Zręczność-15(+2)
Budowa-14(+2)
Intelekt-14(+2)
Roztropność-16(+3)
Charyzma-13(+1)

Wytr./refl./wola: 6/3/7
Inicjatywa/szybkość: +2/9m
PW:27/31
KP:14 (17)
BA:+3
Atak wręcz: +5
Atak dystansowy: +5

Broń:
Sejmitar(1k6/krytyk 18-20x2/2kg/średni/cięcie)
Drąg(1k6/1k6/krytyk x2/2kg/duża/miażdżąca)
Pancerz:
Skórznia(+2KP/9m/7,5kg)

Specjalne cechy:
-zmysł natury
-krok bez śladów
-leśny krok
-towarzystwo zwierząt

Atuty:
-zapisywanie zwoju(Premium)
-wytwarzanie eliksirów
-wzmocnienie i wydłużenie czaru

Umiejętności:
-czarostwo-6
-leczenie-7
-postępowanie ze zwierzętami-6
-tajniki dziczy-7
-wiedza(natura)-6
-zwierzęca empatia-5
-koncentracja-6
-wyczucie kierunków-8
-nasłuchiwanie-6
-skradanie-4
-przeszukiwani-3
-zauważenie-3

Języki:
-wspólny
-elfi
-natury

Ekwipunek:
-zestaw uzdrowiciela 1x
-pas na eliksiry:5x eliksir leczenia lekkich ran
-pas na zwoje

Plecak:
-2 bukłaki z wodą
-ubranie na zimną pogodę
Racje żywnościowe(tydzień)
-zwijane posłanie
-garnek
-namiot
-haczyk na ryby
-hubka i krzesiwo
-sakiewka:800sz56ss
-2x flakonik z kwasem

Zaklęcia:
0-wszystkie
1-leczenie lekkich ran, magiczny kieł, shillelagh, zwierzęca przyjaźń
2-korowa skóra, ogniste ostrze, płonąca kula, wezwanie naturalnego sojusznika II
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-

Historia:
Dural był sierotą porzuconą prze rodziców w leśnej jaskini, zaraz po urodzeniu. Opiekę nad nim przejęła wataha wilków stacjonująca w grocie. Dorastał i zgłębiał wszelką wiedzę natury oraz starał się zawsze pomagać swoim zwierzęcym przyjaciołom. Jego przygody zaczynają się od momentu gdy kończy 25 rok życia i wyrusza ze swoim przyjacielem wilkiem Hertu na poszukiwanie większej wiedzy natury i wyszkolenia na prawdziwego druida. Jakie miał przygody – sami zobaczycie…


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kapet dnia Sob 12:32, 16 Sty 2010, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
Szycha
Gracz



Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wronki
Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Pon 17:48, 23 Lis 2009 Powrót do góry

Zaken/Człowiek/Kapłan 4/praworządny Dobry/Heironues, bóg męstwa (Dobro, Prawo)/średni/35 Lata/162cm/65kg/Zielone oczy/Czarne włosy, średniej długości, długi warkoczyk

PD:6200

Cechy:
Siła: 14 [+2]
Zręczność: 14 [+2]
Budowa: 15 [+2]
Intelekt: 14 [+2]
Roztropność: 16 [+3]
Charyzma: 13 [+1]

Wytrwałość/Refleks/Wola - +6/+6/+7,
Ruch- 9m
Inicjatywa- +2
KP- 16
PW- 28/31
BA- +3
Atak wręcz- +5
Atak dystansowy- +5

Broń:
Lekka Kusza [Prosta dystansowa, 1k8, kryt 19-20/x2, 25m, 3kg, kłująca]
Korbacz, ciężki [duży, 1k10, kryt 19-20, x2, 10kg, miażdżąca]

Pancerz:
Koszulka kolcza [lekka, +4/+4/-2, 10%, 25kg]
Puklerz [+1/0/-1, 5% 2,5kg]

Atuty:
Wyjątkowe odegnanie
Maksymalizacja czaru
Tworzenie zwoju

Umiejętności:
Pływanie +4
Wspinaczka +3
Leczenie 7=4+[3]
Wiedza (tajemna) 6=4=[2]
Koncentracja 7=5+[2]
Czarostwo 7=5+[2]

EQ:
- Plecak, bukłak i zwijane posłanie
- Jedzenie x5
- Lina, jedwabna (30m)
- Ubranie na zimną pogodę
- Garnek
- Namiot
- Hubka i krzesiwo
- Sakiewka:636sz77ss
- Pochodnia x5
- Zestaw uzdrowiciela x2
- Bełty do kuszy x20
- Antytoksyna
- Pas na eliksiry, eliksir leczenia lekkich ran x4
- Pas na zwoje, zwój zadawanie lekkich ran x3, zwój wywołanie strachu x2

Czary:
(0)Czytanie magii x2
(0)Wykrycie magii x2
(1)Zadawanie lekkich ran x0
(1)Wywołanie strachu x1
(2)Osłonienie kogoś x0
(prawo)Rozproszenie chaosu x1
(dobro)Święte porażenie x1

Wyglą postaci:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szycha dnia Czw 17:59, 08 Kwi 2010, w całości zmieniany 12 razy
Zobacz profil autora
Danaet
Władca Domeny



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Pon 18:42, 23 Lis 2009 Powrót do góry

Baku/półork/mnich 4
PD: 7325/10.000
158cm/87kg/łysy z czarnym zarostem na twarzy/żółte/23 lata
średni humanoid
Praworządny Dobry/ nie wierzy w bóstwa


Siła - 15[+2]
Zręczność - 18[+4]
Budowa - 14[+2]
Intelekt - 9[-1]
Roztropność- 16[+3]
Charyzma - 9[-1]

Wytrwałość/Refleks/Wola- 6/8/7
Inicjatywa/Szybkość- +8/12m
PW- 19/34
Kp – 18
Baz. premia do ataku/bez broni: +3/+3

broń/atak/(atak. dys)/zasięg/obrażenia/specjalne/waga
Pięść/+7(bez broni +7)/-/1k8+2/grad ciosów +5/+5: 1k8+2/1k8+2

Pancerz: karwasze pancerza +1

Atuty i specjalne zdolności(w tym rasowe): Uderzenie bez broni, oszałamiający atak 4x/dz(ST 14), uchylanie, odbicie strzał, spokojny umysł, grad ciosów, Poprawiona inicjatywa, Finezja w broni(pięści), widzenie w ciemnościach 18m, powolny upadek(6m)

Umiejętności (kary za pancerz uwzględnione w nawiasie):
Ciche poruszanie +5
Koncentracja +4
Nasłuchiwanie +4
Pływanie +3
Profesja(kucharz) +3
Skakanie +4
Ukrywanie +3
Upadanie +7
Wspinaczka +3
Wyzwalanie się +5

Ekwipunek:
Pas na eliksiry, mistrzowski(10 miejsc):
- 3 eliksiry leczenia lekkich ran (1k8+1)
- 0 eliksir płonących pięści (+1k6 od ognia przez 3 godziny)
Plecak:
- butelka wina
- pajączki
- suche racje na tydzień
- żelazny garnuszek
- zwijane posłanie
- mydło
- metalowy kubek
- namiot
- sakiewka a w niej około 20sz (powinno zostać około 800 ale dobre serce mnicha rozdało dużą część majątku Smile)

Baku jako mały półork niechciany przez rodzinę został podrzucony pod wrota klasztoru. Mnisi, wśród których widziano już niejednego mieszańca przygarnęli malca i wykarmili kozim mlekiem. Gdy podrósł rozpoczął szkolenie. Dobrze dawał sobie radę. Jego ciało było pełne energii a serce pogody ducha. W wieku lat 20 gdy Przełożony wezwał go do siebie oznajmił, że czas jego próby nadszedł. Młody półork wyruszył, więc w drogę, aby doskonalić swe umiejętności i czynić tak jak mówi mu serce. Ma powrócić w mury klasztoru równo za lat siedem. Od tamtego czasu minęły już trzy lata. Młody mnich nabrał doświadczenia lecz nadal szuka wewnętrznej nirwany…

Wygląd:
[link widoczny dla zalogowanych]


Zasady mnicha (Praworządny dobry)
- nigdy nie kłamie – nawet jeśli okaże się iż ktoś na tym ucierpi
- zawsze stara się pomóc nawet swoim kosztem
- chętnie dzieli się z innymi
- zła nie trzeba pokonywać siłą czasem wystarczy odpowiednia motywacja
- unika walki – nigdy nie zaatakuje pierwszy – jednak jeśli już do niej dojdzie zabije tylko gdy uzna, iż nie ma ratunku dla duszy tej osoby (wszelakie wynaturzenia, demony i diabły nie wchodzą w skład istot objętych tym prawem).[/b]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danaet dnia Czw 8:13, 15 Kwi 2010, w całości zmieniany 10 razy
Zobacz profil autora
Mali.
Gracz



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Wto 14:31, 29 Gru 2009 Powrót do góry

Amir/człowiek/mnich 4
PD:
173cm/71kg/krótkie czarne włosy, kilku dniowy zadbany zarost/czarne/31lat
średni humanoid
Praworządny Dobry/ nie wierzy w bóstwa


Siła- 14
Zręczność- 18
Budowa- 13
Intelekt- 12
Roztropność- 15
Charyzma- 8

Wytrwałość/Refleks/Wola- 5/8/6
Inicjatywa/Szybkość- +4/12m
PW- 15/26
Kp – 17
Baz. premia do ataku/bez broni: +3/+3

broń/atak/(atak. dys)/zasięg/obrażenia/specjalne/waga
Pięść/+8(bez broni +8 )/-/1k8+2/grad ciosów +6/+6: 1k8+2/1k8+2/wirujące pięści +4/+4/+4.

Pancerz: karwasze pancerza +1

Atuty i specjalne zdolności(w tym rasowe): Uderzenie bez broni, oszałamiający atak 4x/dz(ST 14), uchylanie, odbicie strzał, spokojny umysł, grad ciosów, zogniskowanie broni(pięści(, Finezja w broni(pięści), wirujące pięści, powolny upadek(6m)

Umiejętności (kary za pancerz uwzględnione w nawiasie):
Ciche poruszanie +8
Koncentracja +4
Nasłuchiwanie +8
Skakanie +8
Ukrywanie +11
Upadanie +13
Wyzwalanie się +6
zauważanie +6
równowaga +6

Ekwipunek:
Pas na eliksiry, mistrzowski(10 miejsc):
- 3 eliksiry leczenia lekkich ran (1k8+1)
- 1 eliksir płonących pięści (+1k6 od ognia przez 3 minuty)
Plecak:
- hubka i krzesiwo
- pochodnia
- butelka wina
- suche racje na tydzień
- zwijane posłanie
- mydło
- metalowy kubek
- namiot
-sakiewka około 10sz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mali. dnia Wto 14:34, 29 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Samael
Gracz



Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 1435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Leża Wilkołaków...
Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Sob 12:57, 16 Sty 2010 Powrót do góry

Ponieważ bambi nie fatygował się by wkleić tu postać robię to za niego.

Scarned/czarodziej 4/diablę/CD/Ateista/Średni/19lat/mężczyzna/170cm/54kg

XP: 5150

Siła 13 [+1]
Zręczność 18 [+4]
Budowa 13 [+1]
Intelekt 18 [+4]
Roztropność 8 [-1]
Charyzma 13 [+1]

PW: 17/17
KP: 15

Inicjatywa/Szybkość
+4/9m

Wytr/Ref/Wo
+2/+5/+3

Wręcz +3
Dystans +6

Broń:
2 Spony/+3/k6+1/x2
Zbroja
Karwasze pancerza +1


Umiejętności:

Blefowanie [CHA] 2+2+1=5
Czarostwo [INT] 4+5=9
Koncentracja [BD] 1+7=8
Odcyfrowywanie Zapisów [INT] 4+5=9
Rzemiosło (Ważenie Trucizn) [INT] 4+4=8
Rzemiosło (Alchemia) [INT] 4+3=7
Wiedza (Plany) [INT] 4+6=10
Ukrywanie się [ZR] 4+5+2=11
Zastraszanie [CHA] 1+1=2

Atuty i Specjalne:
-Widzenie w ciemności 18m
-Odporność na mróz, elektryczność, ogień 5
-Ciemność 1/dzień
-Przybysz EPP+1
-Zapisanie Zwoju
-Sponiaste Dłonie
-Przywołanie Chowańca

Języki:
-Wspólny
-Otchłanny
-Piekielny
-Podwspólny
-Elfi
-Powietrzny


Ekwipunek:
Mistrzowski pas na eliksiry (10):
-Mikstura Leczenia Lekkich Ran
Pas na zwoje (15):
-Płonące Dłonie
-Przyzwanie Potwora III
-Kwasowa Strzała Melfa (2)
Plecak:
-Zwijane posłanie
-Księga Plugawych Rytuałów
-Księga Zaklęć
-Racje Podróżne na 7 dni
-Bukłak z wodą x2
-Kwas x2 (fiolka)
-Plączonożny worek
-Mały metalowy kubek
-Specjalne komponenty do zaklęć
-Czarny Onyks
-Sakwa z komponentami
- Dłoń humanoida x3
- Serce demona
- Oko dziecka humanoida
-Przerażający medalion

Majątek:
-14sz
-23ss
-45sm


Czary:

0-poziomowe (5) - ST=14
-Wybuch Kwasu x2
-Wykrycie Magii x2
-Czytanie Magii x1

1-poziomowe (3) - ST=15
-Magiczny Pocisk x1
-Zbroja Maga x1
-Dotyk Chłodu x1

2-poziomowe (2) - ST=16
-Lewitacja x1
-Wytrzymałość x1

3-poziomowe (1) - ST=17
-Rozproszenie magii x1

4-poziomowe (1) - ST=18
-Wezwanie Potwora IV x1


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Samael dnia Nie 18:01, 17 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT
 
 
Regulamin